Δωράκι απο τη Ρένα!

Δεν ξέρω αν είχατε διαβάσει σε προηγούμενη ανάρτηση 
για το δωράκι που κέρδισα στο διαγωνισμό της Ρένας 
Είχα χαρεί τόσο πολύ, λες και κέρδισα στο Τζόκερ. 
Μιλήσαμε λοιπόν στο τηλέφωνο (γλυκύυυυυυυυτατη!!!) 
προχθές για να μου πει οτι μου έστειλε το δώρο μου με το ταχυδρομείο.
Για να μη σας τα πολυλογώ (περιμένω και παρέα..), 
Θεσσαλονίκη η Ρένα, Κρήτη εγω,
 σκέφτηκα οτι θα πάρει καμιά βδομάδα
 για να το έχω στα χέρια μου. 
Περιττό να σας πω οτι τους έχω ζαλίσει όλους σχετικά
 με το βραβείο κ το δωράκι μου!
Παίρνει λοιπόν το στεφάνι μου τηλέφωνο σήμερα το πρωί ,
και μου έκανε  χαρές οτι ήρθε κάτι για μένα με το ταχυδρομείο, 
και φυσικά απο τη μια ενθουσιάστηκα, 
αλλά επειδή πέφτει πολύ πείραγμα ανάμεσά μας, σκέφτηκα οτι μπορεί να το έκανε, 
επειδή τον είχα ζαλίσει με τα της Ρένας...

Και η ιστορία έχει ως έξης..

Κλουτσκριτσκχρασντ (τα κλειδιά της πόρτας,  
μη μου πείτε ότι δεν το καταλάβατε!!!)..... 

-Ρουλιώ, τάξε μου, τι σου έχω?

Εγώ πάλι κλασσικά στην κουζίνα, ετοίμαζα για να φάμε, ούτε πήγε το μυαλό μου... 

-Έλα Παντελή, τι είναι (μμμμ, μες στη γλύκα κοπελιάααα)

...ακολουθεί φιλάκι, καιιιιιιιιιιι.......

η εικόνα ψιλοπειράχτηκε για να μη φαίνονται τα στοιχεία..
 - Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Το δώρο της Ρένας ήταν εδώ!!!

Κάθησα λοιπόν και άνοιξα το φάκελο πολύ προσεκτικά... 


Απο μέσα έβγαλα το τυλιγμένο δωράκι μου, πάλι προσεκτικά και...


 ...το άνοιξα!!! Δεν φαντάζεστε πόοοσο απόλαυσα την όλη διαδικασία !!!

... Και τι είδα, Θεέ μου τι είδα!!!! 
Το καταπληκτικό ΚΑΠΑΚΙ
- που άλλο να το έχεις μπροστά σου και άλλο 
να το βλέπεις απο αναρτήσεις. 


-Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

-Εντάξει ρε Ρούλα πως κάνεις έτσι? Για δώσε μου να δω

-Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...........Πριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιτς

Και έμεινα να το χαζεύω... και να το θαυμάζω... 
και το αγάπησα και αυτό, 
και το καρδουλίνι -καρτουλίνι με την αφιέρωση, 
που ήταν μέσα στο καπάκι!!!!

Ρενάκι μου σου στέλνω εγκάρδιες ευχαριστίες
 και φυσικά την αγάπη μου!!!

Και κάπου εδώ θα σας αφήσω 
μες στον ενθουσιασμό και την καλή χαρά γενικώς, 
με πολλές πολλές ευχές για μια όμορφη μέρα!!!

Σμουτς
                Stavi


Δημοσίευση σχολίου