Τα δωράκια της Χαρούλας

Είναι απο αυτές τις φορές που συνειδητοποιείς πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός... 
Εκεί που σερφάρεις (σιγά μη πέσεις απο τη σανίδα κοπελιάααα) στο Facebook, 
τσουπ μια φωτογραφία απο το παρελθόν ή ένα friend request απο ένα παλιόφιλο.. 
και αναπολείς... και χαίρεσαι... και συνειδητοποιείς ότι δε ζεις 
και στο New York βρε παιδί μου, για να μη βρεθείς με τον άλλο 
και κανονίζεις reunion..
Μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία.... 
Το να βρεθείς και να ζωντανέψεις παλιές θύμησες... 
Να γελάσεις με την αθωότητα και την αφέλεια των παιδικών χρόνων... 
Μια ρουφιξιά απο παλιά αέρα για να στροβιλίσει λίγο τη καθημερινότητα μας.... 
Αυτό είναι που μετράει...

Κάπως έτσι κανονίστηκε ο καφές στο σπίτι της Χαρούλας, 
κάπου πριν το Πάσχα (τώρα πρόσφατα ...) Και κάτι θα της κράταγα... 
και κάτι που με είχε πιάσει το δημιουργικό μου ξεκίνησα να της φτιάχνω ένα κάτιτις, ... 
και στα 3 ζουζούνια της....

Μα, όταν δεν έχεις ξαναεπισκεφθεί το σπίτι κάποιου μπορείς να "ρισκάρεις" 
για το γούστο του? Χμμμμμμμ...... Ναιιιιιι!!! Για μένα μιλάμε!!!
 Άλλωστε αυτό, είναι κάτι που μπορεί να διεγείρει τη φαντασία κάποιου 
για να δημιουργήσει... και εγώ κατέληξα σε αυτό το επιτοίχιο..


Οι τόνοι του, κλασσικά χάνουν μα και έτσι όπως φαίνεται εγώ το αγαπώ... 
Πρώτη προσπάθεια σε επιτοίχιο, και ναι, είμαι πολύ ικανοποιημένη... 
Εκεί που το χασα λίγο, νομίζω ότι ήταν στο γούστο της Χαρούλας... 
Γιατί δε λέω, ευγενέστατη, αλλά σα να μου φαίνεται ότι δε την ενθουσίασε.... 
Να θυμηθώ, να μη ξεχάσω στην επόμενη συνάντηση να κρατάω 
μια κούτα νααααα με γλυκά για να επανορθώσω... 
(καλά μαζί θα τα τσακίσουμε, ανιστορώντας πάλι...
 ή καλύτερα ακούγοντας της Ειρήνη!!!)

Με τα παιδιά, τα πήγα καλύτερα, παιδικά καδράκια λοιπόν...

Της Ροδάνθης (μα δεν είναι υπέροχα μυρωδάτο το όνομα της μικρής?) 
έφτιαξα το παρακάτω... 
μια κοπέλα που κρατάει σε γιρλάντα το όνομα της..

... του μικρού Δημήτρη, 
καδράκι με στοιχεία πηλου και papier mache


και στη μικρή Λενιώ, 
καδράκι τεχνικής mixed media


Αυτά λοιπόν και τα Πασχαλινά εκπληξοκονσερβάκια
 που θα σου δείξω σε επόμενη ανάρτηση, 
ήταν τα δωράκια μου στη παλιά μου συμμαθήτρια..
 Μια αγκαλιά δημιουργίας για εκείνη και τα αγγελούδια της!!!

Σμουτς
                  Stavi

Δεν υπάρχουν σχόλια: