Τα Κονσερβοκουτάκια Μου - Tutorial

Η αγάπη μου για τα ανακυκλώσιμα υλικά δεν είναι καινούρια. 
Καινούρια δεν είναι και η λατρεία μου με τα κουτάκια-κονσερβάκια, 
όμως τελευταίως αφιερώνοντας χρόνο πάλι σε αυτά, 
είπα να το μοιραστώ μαζί σας και να σας δείξω πώς τα φτιάχνω!!!

Η όλη εργασία ξεκινά, καθαρίζοντας τα πολύ προσεκτικά και πολύ καλά. 
Στη συνέχεια τα περνάω ένα στρώμα βελατούρα


... αυτό το κάνω για να "κάτσει" πιο εύκολα το χρώμα αφού η βελατούρα
 προσδίδει ένα πιο ματ τελείωμα απο τη γυαλιστερή επιφάνεια 
που συνήθως έχουν όλα αυτα τα κονσερβάκια!!!
Αφού στεγνώσουν, τα περνάω όποιο χρώμα θέλω...


μονόχρωμα ή όχι, αυτό που εγώ προτιμώ ως τεχνική
 είναι αυτή του "βουρτσίσματος"
 όπως την ονομάζω.. απλώς κάνεις βουρτσιές ή πινελιές αν θέλετε 
με ακανόνιστη φορά, ώστε αυτές να φαίνονται στο τελείωμα..


Αφού στεγνώσουν, τα περνάω ένα δεύτερο χέρι 
και περιμένω πάλι να στεγνώσουν, 
και αφού στεγνώσουν τα περνάω ένα χέρι ματ λούστρου
 για να "κλειδώσω" το χρώμα... 
Όπως καταλάβατε, δεν είναι τίποτα το δύσκολο, απλώς χρονοβόρο.. 
θέλει την υπομονή του για να γίνει...

Απο κει και πέρα, το διακοσμούμε όπως εμείς θέλουμε,
 προσθέτοντας του 
ότι βάζει η φαντασία μας... προσωπικά αγαπώ πολύ, τους σπάγγους, 
τις κορδέλες, τις δαντέλες ή απλώς τις ζωγραφιές...


ότι και αν επιλέξετε, καλό είναι να το κολλήσετε επάνω στο κονσερβάκι, 
για να μη "παίξει" το υλικό με το χρόνο... 
απλώς θα χρειαστεί να περιμένετε πάααλι για κάποιο χρόνο 
μέχρι να στεγνώσει και η κόλλα.. 


Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω κονσερβάκια αγαπημένα, 
που είτε τα έχω κρατήσει είτε τα έχω δωρίσει σε αγαπημένα πρόσωπα.

Σμουτς
                Stavi












Δεν υπάρχουν σχόλια: