Η βάφτιση της Ραφαέλας

-Εγώ νονά τα θέλω όλα ροζ/μωβ!
η μανούλα της επιθυμούσε ρομαντική διάθεση,
και έτσι κάπως ξεκίνησε η νονά να φτιάχνει τα της βάφτισης, 
όπως σας είχα προαναφέρει  σε προηγούμενη ανάρτηση, 
με θέμα "ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΑΦΤΙΣΗΣ"

Ξεκίνησα λοιπόν με τα μαρτυρικά,
βραχιολάκια για τις κυρίες, παραμανούλες για τους κύριους,
με δαντελίτσα για γονείς και νονούς
και φυσικά ένα ροζ δαντελοτριανταφυλλένιο κουτί 
για τη φύλαξη τους


Ακολούθησε το λαδοσέτ, ένα μπουκαλάκι για το λάδι,
ένα χειροποίητο σαπουνάκι λαδιού
και τα 3 κεράκια της κολυμπήθρας


Αντί για κουτί, επιλέξαμε να της πάρω 
μια βαλίτσα (μωβ φυσικά!!!) για τα επερχόμενα ταξίδια της,
και σε αυτό τοποθέτησα τα ρουχαλάκια,
τις πετσετούλες και όλα τα συναφή,
η οποία στολίστηκε ανάλογα για το γεγονός


Ακολούθησε η λαμπάδα και 
ο στολισμός της κολυμπήθρας
που αγάπησα πολύ!!!!


Τριαντάφυλλα, δαντέλες και τούλια,
γέμισε το σπίτι μου για μέρες
και χαιρόμουν να καταπιάνομαι
πότε με το ένα, πότε με το άλλο!!!


Και φυσικά μέσα σε όλα αυτά και
τα Κονσερβοκουτάκια μου,
που στόλισαν τα τραπέζια
δίνοντας μια διακριτική φινέτσα
στον όλο διάκοσμο



Ραφαελάκι μου, σου εύχομαι ψυχή μου
να ζήσεις τη ζωή που ονειρεύεσαι
και να τη ζήσεις με πάθος!!!


Και να ξέρεις ότι σε αγαπάμε πολύ δυνατά,
Πολύ όμως!!!!!!!!!!!

Σμουτς
                     Stavi


Δεν υπάρχουν σχόλια: