Χριστουγεννιάτικα Στολιδοστολίσματα!

Το πόσο αγαπώ τα Χριστούγεννα,
είναι κάτι που δε μπορώ να περιγράψω με λέξεις..
Είναι όλη αυτή η μαγική ατμόσφαιρα 
που δημιουργείται σε λίγες μόνο μέρες
σα να μας ρίχνει "κάποιος" 
αστερόσκονη απο εκεί ψηλά,


 δίνοντας μας πίσω ένα κομμάτι
παιδικής αγνότητας θες να το πεις... 
αθώας αφέλειας.... κάτι τελος πάντως,
που ακόμη και οι πιο μιζερούληδες 
δείχνουν να περνούν καλά!!!!
Και τα χαρούμενα πρόσωπα εγώ τα αγαπώ!!!!


Όπως και να χει , φέτος κάτι σα να συμβαίνει
και ενώ όλοι μπήκαν απο πολύ νωρίς σε αυτή τη διάθεση
εγώ έχω μείνει πίσω... χμμμμ 
και όσο ψάχνω να βρω εσωτερικές απάντήσεις 
για τη "καθυστέρηση" μου αυτή,
είπα να σας δείξω κάποια απο τα πραγματάκια 
που έφτιαξα πέρυσι 
και χάρηκα τόσο πολύ όταν τα ξαναείδα
ανοίγοντας τις κούτες με τα χριστουγεννιάτικα στολίδια!!!

Θα ξεκινήσω με τα τρισδιάστατα αστεράκια μου


φτιαγμένα απο παλιές σελίδες βιβλίων.
Glitterιαστηκαν, πέρασα και σπαγγοθηλιές 
για να κρεμαστούν και 
τα ρααααααα.. έτοιμα!
Η ιδέα για αυτά τα χάρτινα στολίδια,
προέκυψε λόγω των γιων μου,
και τα ίδια αυτά παιδάκια είναι 
ο λόγος για τον οποίο τα ξαναστολίσαμε
και φέτος, βλέπετε τα χεράκια τους αρέσκονται 
στο να πιάνουν και να αγγίζουν,
οτιδήποτε έχει το δέντρο μας,
οπότε αυτή είναι η πιο ασφαλής επιλογή.

Ακολουθούν τα Κονσερβοκουτάκια μου
σε Xmas Edition


Εορταστικό κόκκινο, όμορφες κορδέλες,
διαφορετικών μεγεθών αστεράκια
και έτοιμα και αυτά!!

Τα δέντρα απο παλιά περιοδικά, 
είναι μια αγαπητή και πολύ εύκολη κατασκευή
Η δική μου "λιτή, απλή και απέριττη" προσπάθεια 
ήταν αυτή...


Μα αυτα που αγάπησα περισσότερο απο όλα,
ήταν τα δεντρουλίνια μου....
Τσόχα, κουμπιά, συρματάκι κόκκινο 
και θαλασσόξυλα 


Δυστυχώς, δεν τράβηξα φωτογραφίες
απο τα δωράκια που έφτιαξα 
σε αγαπημένα πρόσωπα και φίλους
για να σας τα δείξω και αυτά,
ελπίζω όμως να χόρτασε λίγο τα μάτι σας 
απο τα παραπάνω...

Να περνάτε πολύ πολύ όμορφα

Σμουτς
Stavi 




Δεν υπάρχουν σχόλια: