Λαμπαδοπαιχνιδίσματα

Δεν ξέρω τι φταίει, αλλά ενώ περίμενα πώς και πώς
την ώρα που θα έβαζα μπρος τις λαμπαδίτσες
κάτι έγινε και δε μπορούσα να λειτουργήσω...

Βρε τι κορδέλες γκρο, σατινέ, υφασμάτινες 
άπλωσα μπροστά μου
τι δαντελίτσες και πόσες περλίτσες....
τίποτα......

Μέχρι που απλώς αποφάσισα 
να ξεκινήσω χωρίς να έχω κάτι στο μυαλό μου..
και να τα αποτελέσματα

Σειρά "Bluish 2015"

Ξεκινάω με την αγαπημένη "bluish" μου
σε φωτεινές αποχρώσεις με μεταλλικά στοιχεία
και ένα σελιδοδείκτη φτιαγμένο απο τα χεράκια μου



υπήρχε περίπτωση η λινάτσα
να μην έσμιγε με σπάγγους και κορδέλες?
και είναι κάποιες φορές που η απλότητα των υλικών
δίνει ένα στυλ μοναδικό στο αντικείμενο..



Ακολουθούν 2 σχέδια που απευθύνονται
σε πιο μικρά αγοράκια

Ο Τούλης ο γατούλης


και τα μικρούλια χελωνάκια
που είναι μες στα χορταράκια



Οι "Pinkish" μου σε πιο ρομαντικό ύφος


είτε με χειροποίητα κεραμικά διακοσμητικά


είτε σε πιο παιχνιδιάρικο ύφος



είτε με πιο παραμυθένια στοιχεία



έχουν αγαπηθεί πολύ
και μ' αρέσει!!!!!!



ελπίζω να ενθουσιαστούν πολύ
και οι παραλήπτες τους
όπως και εγώ στο τέλος!!!!



Σμουτς
Stavi

Δεν υπάρχουν σχόλια: