Christmas spirit is on the air

Μόλις τέλειωσα το στολισμό του δέντρου μας!!!!!
Αν και ο καιρός δεν μας κάνει το χατήρι,
για να νιώσουμε οτι πλησιάζει
η πιο όμορφη γιορτή της χρονιάς,
το χριστουγεννιάτικο πνέυμα, έχει αρχίσει και
μας επηρεάζει όλους σιγα σιγα!!!

Άρχισαν οι στολισμοί στους δρόμους της πόλης..
Τα μαγαζιά ξεκίνησαν δειλά να να προετοιμάζονται..
Ξεκίνησαν οι απειλές στα ερμα παιδάκια
 " αν δεν είσαι καλός/ή ο Αγιος Βασίλης δώρο δεν.....",
καημός και αυτός βρε παιδί μου κάθε χρόνο!!
Βγήκαν τα συνταγολόγια απο τα ράφια
με τις τεσταρισμένες συνταγές των γνωστών γλυκών
και εορταστικών εδεσμάτων!!!!
Ααααχ, τι καλά!!!!

Κάθε χρόνο που λες, φτιάχνω
κουραμπιέδες και μελομακάρονα,
και δεν είναι τόσο για τα γλυκά
όσο για να μυρίσει το σπίτι!!
Ξέρεις πόση "ζεστασιά" μπορεί να φέρει σε ένα σπιτικό
μια απλή μυρωδια? Κάτι μου λέει ότι ξέρεις...

Φέτος λοιπόν, ξεκίνησα και τις μαρμελάδες!!!
Και θα σκεφτείς, τι δουλειά έχουν
οι μαρμελάδες με τα Χριστούγεννα?
Χάθηκε ο κόσμος να φτιάξεις δίπλες? Κουλουράκια?
Ένα σε κάτι πιο παραδοσιακό βρε αδερφέ?

Ε, μα και εσύ, καμιά πρωτοτυπία πιά?
Αααα, εδώ υπάρχει πλάνο παιδί μου!!
Γιατί σκέφτηκα, να φτιάξω τις δικές μου
"Σπιτικές Ρουλομαρμελάδες"
τις οποίες θα βάλω σε βαζάκια που
θα ντεκοράρω κατάλληλα,
και θα τις τοποθετήσω σε κουτάκια που
πάλι θα φτιάξω με τα χεράκια μου,
για να τις κάνω δώρο σε αγαπημένα πρόσωπα!!!
Δεν είναι καλή ιδέα?
Αντι για τα κλασσικά
κουραμπιεδομελομακάρονα
που μοίραζα στους δικούς μου καθε χρόνο,
φέτος θα κάνω αυτό!!!
 Και για να γίνει και πιο ιδιαιτερο το δωράκι, οι γεύσεις
δεν θα είναι κλασσικές προτασεις μεμονομένων φρούτων
αλλά δικοί μου συνδιασμοί,
όπως Κυδώνι-Βερύκοκο / Πορτοκάλι-Σοκολάτα (φανταστική) / Κυδώνι-Πορτοκάλι !!!!!

Θα προσπαθήσω να βγάλω φώτος και να τις δημοσιεύσω, για να μου πείτε τη γνώμη σας!!!!!
Αυτά για τώρα!!!!
Σηκωθείτε απο ντιβάνια, καρέκλες, κρεβάτια, καναπεδες,
τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και έχουμε πολλές προετοιμασίες μέχρι τότε!!!!!



Σμουτς
              Stavi

Δεν υπάρχουν σχόλια: