Το μικρό μου αεροπλάνο!!

3d παιδικό καδράκι ζωγραφισμένο στο χέρι
με στοιχεία πηλού & χαρτιά scrapbooking
Έχω ένα μικρό αεροπλάνο
φυλαγμένο στην αποθήκη μου.
Το έχω φτιάξει μονος μου
μιας και  μου αρέσει πολύ να μαστορεύω! 
Και μη νομίζεις......
Ε, δεν είναι δα και τίποτα σπουδαίο 
να φτιάξει κανείς  ένα αεροπλάνο




Τις τελευταίες μέρες που έφτιαξε και ο καιρός
σκέφτομαι συνέχεια πόοοσο ωραία θα ήταν
να πήγαινα μια βόλτα στον ουρανό,
παρέα με τα σύννεφα!!!


λεπτομέρεια πήλινου α΄ πήλινου διακοσμητικού

Μου αρέσει τόσο πολύ
να βρίσκομαι εκεί ψηλά!!
Ξέρεις πόσο μικρά φαίνονται τα σπίτια
απο τον ουρανό?


λεπτομέρεια β΄πηλινου διακοσμητικού
Το πήρα απόφαση... 
Πάω να βάλω τη στολή μου
και να βγάλω το αεροπλάνο απο την αποθήκη
Σήμερα έχει βόλτα στα σύννεφα!!




Αν σου αρέσουν και εσένα οι βόλτες στον ουρανό
και πιάνουν και τα χέρια σου λιγάκι
να φτιάξεις ένα αεροπλάνο και εσύ!!!
Και αν θες τη γνώμη μου, 
μη το πεις σε κανένα μεγάλο, 
γιατί εκείνοι θα σε αποθαρρύνουν...
Ξεκίνα μόνος σου, σιγά σιγά 
αυτό που θες να κάνεις,
και είμαι σίγουρος οτι θα το πετύχεις!!
Τι κι αν χρειαστεί λίγος χρόνος παραπάνω?
Ξέρεις πολλούς που έχουν δικό τους αεροπλάνο?

Σμουτς
               Stavi

Δεν υπάρχουν σχόλια: