Μήπως είσαι και εσύ, όπως εγώ?

Δεν ξέρω αν είσαι και εσύ, όπως εγώ, 
άνθρωπος με εκατό σχέδια και χίλιες σκέψεις
που κάποια στιγμή πρέπει να οριοθετήσεις το χρόνο σου
για να ξεκινήσεις επίτελους απο κάπου...

Δεν ξέρω αν είσαι και εσύ, όπως εγώ
άνθρωπος που άλλο ξεκινάς να κάνεις
και άλλο τελειώνεις,
για αλλού οδεύεις 
και αλλού τελικά κατευθύνεσαι..

Δεν ξέρω αν είσαι και εσύ, όπως εγώ
άνθρωπος που όλο θες να μαθαίνεις
καινούριες μεθόδους ή τεχνικές
για να φτιάξεις κάποια στιγμή δικά σου  bits & pieces...

Μα μήπως πρέπει τελικά, να βάλουμε μπρος κάποια στιγμή?

Και αν όχι τώρα, πότε?
Καρτολίνα - Μεικτή Τεχνική με αναγλυφα στοιχεία επάνω σε τέμπερες
Μα μήπως πρέπει τελικά να πιστέψουμε δυνατά,
μα πολύυυ δυνατά όμως σε κάτι 
που θέλουμε να γίνει?
Ξέρετε τώρα, συμπαντικές συνωμοσίες και 
όλα αυτά τα όμορφα ώστε να γίνουν πραγματικότητα?
Και που ξέρεις, όλο και κάτι μπορεί να κάνουν 
αυτά τα αστεράκια...ή ο καλός θεούλης...
Μα μήπως δε μπορώ και εγώ μονάχη τελικά?

Κάντο πραγματικότητα!!
Ξύλο Θαλάσσης - Μεικτή Τεχνική με στοιχεία decoupage & κολαζ
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, 
λίιιγο πιο δυναμικά αυτή τη βδομάδα, 
εντάξει?

Σμουτς
                 Stavi






Δεν υπάρχουν σχόλια: