Παραμυθόσπιτα και year 's update

Κοντεύει σχεδόν ένας χρόνος απο την τελευταία μου ανάρτηση
αλλα αυτό, πιστέψτε με, μόνο με απραξία δεν έχει να κάνει...
Διάφορα εργαστήρια καλλιτεχνικά με οδήγησαν σε νέες τεχνικές,
διαφορετικά υλικά και σίγουρα σε καινούριους κόσμους...

Απο αυτούς αγάπησα ένα κατιτίς περισσότερο 
αυτόν που με σχεδόν μισό σεμινάριο και κατόπιν με
γραπτές οδηγίες, μου δειξε η καθόλα αγαπητη Μαρία..
Νομίζω ότι δε χρειάζεται να αναφέρω ποιά Μαρία,
και σίγουρα δεν αναφέρομαι σε αυτή του χωριού
αλλά του παραμυθοχωριού!!!

Και για του λόγου το αληθές....

μια φορά και έναν καιρό...

ζούσε μια νεράιδα που...

αγαπούσε πολύ τα παραμύθια!!!

Χάνομαι στο παραμυθόκοσμο μου
και έχω ένα τσούρμο ξωτικά να με βοηθούν να γεμίζω μπαταρίες
και 12 νεράιδες να με εμπνέουν για το επόμενο παραμυθόσπιτο!

Μέσα σε όλα αυτά ένα καινούριο εργαστήρι,
δυο μπομπιράκια που έγιναν αντράκια
και μια καινούρια σελίδα μόνο με τις δημιουργίες μου


Τι άλλο να ζητήσει κανείς?

Χμμμμ, ίσως το να είναι το ίδιο συναρπαστική 
η συνέχεια αυτού του εγχειρημάτος όσο και η αρχή του!!!!

Σμουτς
Stavi

Δεν υπάρχουν σχόλια: